Saturday, 20 October 2012

BOLA



salam sayang warga blogger sekalian, 
assalammualikum n good evening ar,


buat pencinta-pencinta malam yang dihunjani jeritan GOAL 
perlawaan bola sepak PIALA MALAYSIA antara kelate VS atm,,
hehhee,, walaupun aq pencinta NEYMAR, aq tetap sokong my country, okay!!! 
tujuan post ini : aq x nk di katakan ketinggalan zaman bb x post sai BOLA ni hah!!
hahhaa *,* macam2 kan
aq sokong kedua-duanya kerana SAYA 1 MALAYSIA 


zzzzrrrreeeett!!!
terganggu idea aq sebentar bersama my ABAH 

ABAH : ring,, ring,, bell ring sound 
ME : i'm caming [ dgn penuh keadapan pun aq menyambut kepulangan beliau bersama2 my mum n sis una ] welcome back u all, how UMAIRAH? [ BERBASI-BASI ]
ABAH :  she's okay! nothing special, sori i needs a rest!!
ME : ??? <  tersentap seketika > okay, enjoy your night.
ABAH & MAK : sure, god nite u all.
KECHIK, OYEN, SIS UNA & I : GOD NITE TOO.
ABAH : jgn lpew tgok kan bola tok aq!!
OYEN : sure!!

aq pun kembali la masuk ke dalam bilik menyambung post yang tertunggak nih!!!

abiz jew separuh masa pertama, 0yenn trus serbu bilik aq, just nk kap kelate goal 1-0, shahrul yg goalkan ( yela SHAHRUL 2 kan aadik dia,, hahaha )  hati ku pong turut berbicara ( ceh!!  " egt aq heran la setakat 1-0 jew koet " ) aq hanya memandang beliau sambil tersenyum manis sahaja ( manis mcm choki-choki ) hehheeee,,, dia siap wat ulang tayang 2 macam mana bola 2 bole goal, ntah pe2 ntah,, hahhahaha,, 
separuh masa kedua pun sudah bermula, tiba masa untuk ATM bangkit menyamakan kedudukan. mereka telah seri dengan 2-2. apa-apa pun, mereka haruslah terus berusaha hingga ke minit-minit akhir..
NAK TAHU LEBIH LANJUT KORANG TGOK LA TB SENDIRI, 
aq udah nk tdow ni,,
godnite BOLA,
hehhehehehhehehehe

apa-apa pun aq peminta bola sepak kebangsaan,,


GOD LUCK U ALL!!!

GOMO- GOMO
KELANTAN vs ANGKATAN TENTERA MALAYSIA (atm) 



KAMI 1 MALAYSIA,,
KEJAYAAN BERSAMA


SKRIP : ANAK ABAK!!!
WARTAWAN : OYEN!!
PENYIBUK : KECHIK


























No comments:

Post a Comment

ayatku

About Me

My photo
YOOO... WHAT'UP? AKU ANAK ABAH, HANG???