P.CP. C

sebelum 2 jom lyan lagu ni dluww,,
hheheheee,,
* semalam nk post, tp dia lmbat sgt lak LOADINGnya..




HAZAMA : aku mahu dia
ME : aku mahu HAZAMA 
(gurau jew mmpus aq kne balun ngan peminat HAZAMA kang nih!)

lagu ni cadangan kechik 

KECHIK : kak ko ada dego x lagu HAZAMA terbaru 
AKU : ?? X!! asal??
KECHIK : BEST la lagu, cuba ko download.
AKU : urm.

so lyan jew la lagu ni, aq oun ase okay jew kowt,,
* sokong otg melayu kan *
hehehhee,,,


okay mari kita tutup cerita tentang AKU & HAZAMA (hehehe)

assalamualaikum, selamat berhujung minggu, selamat hujan & selamat petang kepada kowrang semua yang masih hidup dan yang telah mati ( tiada kena mengena ).. story aq toqq ary ni ADALAH P.C

apa yg maksud p.c itu sendiri :
  •  personal computer a.k.a komputer  ( ada org gne ag ?? )
  • pelayaran cinta ( novel melayu yg aq bcer masa form 5) 
  • perubahan cinta ( ingat iklan cuaca tadi )
  • perasaan cinta ( setiap org, ada kowt )
  • permulaan cerita ( kehidupan kita )
itu kowrang pilih la sendiri yg mana kowrang aser terbaik untuk menetukan apa 2 yang di maksudkan dengan P.C


bersambung : bila aq ada masa nk post
hehhehee..




Comments