#NovemberRain

random stories

mmg ke lagu #NovemberRain ni,, layan perasaan sesorang di production line sambil menikmati hujan yang lebat turun membasahi buni kilanngku.. harini genaplah 4bulan aku disini, menghabiskan sisi LatihanIndustriku, banyak ilmu yang aku dpat sepanjangg disini, suasana kilang yang bagus, sekelilingi orang2 yang baik, boss a.k.a sv yang sangat memahami, banyak masalah dapat diselesaikan dengan sangat baik sekali, sangatku menghargainnya..

harini sepanjang pagi memikirkan kemanakah halatuju ku yang seterusnya, adakah aku sanggup meneruskan langkaki kaki yang berat ini, untuk memenuhi cita2 ku atau terus stay disini menghabiskan hari2 ku yang biasa// pilihan yang sangat sukar untuk dilakukan .. aku teruja untuk meneruskan, dulu si ayah, my big boss adalah org paling kuat memberi aku semangat untuk meneruskan sekarang dia nk stay low, di bagi aku yang buat keputusan sendiri. entah laa, berbelah bahagi aku dann,,, i cannot be leader but i will be some who can lead other well. hope so..

rindu mak yah almost 3 months xbalik,, kalo balik xcukup duit lak nanti, penang ke johor sgt memerlukan duit yang banyak, lagi2 baru intern so alaun pon cukup2 makan saja, huuhu... tapi entahlah mungkin next month annvs mum n big boss, kita perlu balik jugakk.. huhuuhu

dah laaaa.. sapai sini jaa,, ada kerija lak nk kena settle sat... bye2 dude//

Comments